.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خانواده دو صياد گيلاني همچنان چشم به دريايند

دو تن از صيادان منطقه كلاچاي گيلان، كه اواخر اسفندماه گذشته براي صيد ماهي به دريا رفته بودند، هنوز برنگشته اند.

به گزارش خبرنگار كيهان «محمدرضا پورصفري» و «علي عيسي زاده» دو تن از صيادان كهنه كار منطقه كلاچاي سحرگاه روز 22اسفند 1386 كه براي صيد ماهي به دريا رفته بودند اسير توفان شدند و تا به امروز (18فروردين 87) مراجعت نكرده اند. اين دو صياد پس از مواجه شدن با توفان با گوشي همراه از خانواده و دوستان خود تقاضاي كمك كردند كه تلاش حراست دريا براي رفتن به آب و نجات صيادان به دليل توفان شديد و نامساعد بودن هوا بي ثمر ماند.
در منطقه شمال و به ويژه در استان گيلان جوانان براي امرار معاش مجبورند به شغل صيادي بپردازند كه هر بار وزش بادهاي گرم كه مختص اين منطقه است جان عده اي از صيادان را مي گيرد.
به گزارش خبرنگار اعزامي ما از كلاچاي تلاش ماموران حراست دريا براي كشف صيادان گمشده همچنان ادامه دارد. در كلاچاي عده اي هنوز اعتقاد دارند كه صيادان گمشده زنده اند و در سواحل كشورهاي همسايه حوزه درياي خزر اسكان يافته اند. گروهي ديگر از مردم نيز بر اين باورند كه اين دو صياد به دنبال وقوع توفان غرق شده اند. با اين تفاصيل، خانواده اين دو صياد و اهالي منطقه هر روز به كنار دريا مراجعه مي كنند تا شايد صيادان گمشده را بيابند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.189 seconds.